لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا عندي 15 سنه طولي 156 و وزني 65 كيلو وعندي كرش بس انا كنت
10:33 م الخميس 20 فبراير 2020
السلام عليكم انا عندي 15 سنه طولي 156 و وزني 65 كيلو وعندي كرش بس انا كنت بلعب رياضه ومش باكل كتير بس باكل باليل وكده ف كنت عاوزه نظام غذائي امشي عليه وشكرا
لازم نعمل نظام غذائي ورياضي متفصل عليكي وعلى جسمك وهدفك وسنك عشان نقدر نستمر عليه بدون حرمان وفي نفس الوقت نوصل لهدفنا واحنا مستمتعين وبأفضل صحة