لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عندي صداع مستمر مع اسهال متباعد مع ارهاق وتكسير الجسم ودوخه انا ماشيه
02:27 ص السبت 13 يونيو 2020
انا عندي صداع مستمر مع اسهال متباعد مع ارهاق وتكسير الجسم ودوخه انا ماشيه علي رجيم وباخد حباية اورلي قبل الغدا بساعه وباخد حبيتين جريبكسون بعد الفطار بساعتين هل دي اعراض كرونا ولا اعراض جانبيه للعلاج او الرجيم علما ان وزني 72 وطولي 160
محتاجين نزور طبيب عشان يقدر يحدد حالتنا بدقة