انا كنت عامل موازنه للاكل وفجاه بتلات اخس هل في حل
10:35 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
ثبات الوزن حالة بيمر بيها معظم اللي بيخس، وعشان نستمر في النزول بنعمل بعض التغيرات الاستراتيجية في نظامنا الغذائي بما يناسب مرحلتنا الحالية في الدايت.