السلام عليكم اني وزني ١٠٨ كم سعره حراريه احتاج هل ١٥٠٠ سعره حراريه؟!
05:41 م السبت 08 أغسطس 2020
وعليكم السلام.. بنحتاج نعمل تقييم كامل لحالتك ونحدد الهدف اللي عايزين نوصله، وبناءً عليه بنحدد السعرات.