أنا وزنى فى حاله سمنه ارجو رچيم مناسب
05:32 م السبت 08 أغسطس 2020
أنا وزنى فى حاله سمنه ارجو رچيم مناسب
عشان نحدد الرجيم المناسب محتاجين تقييم كامل لحالتك عشان نصمم النظام الانسب ليكي واللي هتقدري تستمري عليه بدون ضغط او حرمان..