اعاني من سمنة على مستوى الكرش اريد معرفة برنامج غذائي صحي والتمارين الرياضية
10:32 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
اعاني من سمنة على مستوى الكرش اريد معرفة برنامج غذائي صحي والتمارين الرياضية والأوقات صالحة للرياضة وشكرا
تراكم الدهون في مناطق معينة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن يكون اكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة. محتاين نستبدلهم بحاجات صحية أكتر ونعمل نظام غذائي متوازن يناسب حالتنا وهدفنا.