انا عمري ٢١ وزني ٥٢ طولي ١٥٨ من بدا فتره الحجر وانا اسوي رياضه حديد وكارديو
05:57 م السبت 08 أغسطس 2020
انا عمري ٢١ وزني ٥٢ طولي ١٥٨ من بدا فتره الحجر وانا اسوي رياضه حديد وكارديو وللان من خمس اشهر مانحفت الا ٣ كيلو فقط مع ان اكلي صحي واحسب سعراتي وقاطعه السكر ومقلله الكارب لكن ليش سبب عدم النزول؟ عندي مشكله اخرى اني عندي الميزان الذكي ولما اصحى من النوم تكون كتلة الدهون ١٥ كيلو وبعد الاكل تصبح ١٤ ليش اول مااصحى تكون عاليه يوووميا وبعد الاكل تنزل؟؟؟
ممكن يكون نظام اكلك مش مناسب لطبيعة استجابه جسمك حتى لو صحي. محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الانسب ليكي واللي هنلاقي معاه نتيجة أفضل.