لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عمري 16وزني 68وطولي155 وانا عايزه وزتي يبقي60في اقرب وقت اعمل اي
07:06 م الأحد 19 يوليو 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن حسب احتياجات جسمك وحسب طبيعة استجابته عشان ننزل في الوزن بالتدريج ونحافظ على الوزن اللي هنوصله.. وطبعا نحافظ على المجهود البدني والرياضة.