لم يتم العثور على نتائج البحث
عندي سرعة في نسبة حرق الدهون والطعام مهما اكلت مش بزيد وبخس باستمرار كان
06:59 م الأحد 19 يوليو 2020
عندي سرعة في نسبة حرق الدهون والطعام مهما اكلت مش بزيد وبخس باستمرار كان وزني 60 وخسيت في اقل من شهر الي 51 كيلو طولي 165 سنتي ارجو وصف ادوية تساعد علي تقليل نسبة الحرق
مش ببنصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك. لازم نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نعرف سبب نزول الوزن السريع ونقدر نحله.