لم يتم العثور على نتائج البحث
لو سمحت انا ولد وعندي ١٦ سنة ووزني 92 كيلو وعندي انيميا متوسطة كدا عايز
03:28 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
لو سمحت انا ولد وعندي ١٦ سنة ووزني 92 كيلو وعندي انيميا متوسطة كدا عايز حضرتك تقولي نظام دايت مناسب لحالتي
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الأنسب لمرحلتك العمرية وحالتك الصحية ونقدر نستمر عليه بدون حرمان أو ضغط ونوصل لهدفنا بالتدريج.