لم يتم العثور على نتائج البحث
لا يمكنني اتناول الاكل بكثرة وجبه واحده او وجبتين في اليوم وعاني من دوران
03:27 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
لا يمكنني اتناول الاكل بكثرة وجبه واحده او وجبتين في اليوم وعاني من دوران في الرئس وضعف عام
محتاجين نعرف سبب الاعراض اللي بتحصل عشان نعرف نعالجها بدقة. ولو بسبب الأكل فمحتاجين نتناول أغذية متوازنة فيها العناصر اللي محتاجها جسمنا كلها.