لم يتم العثور على نتائج البحث
أنا وزنى 125 كجم وطولى 167 سم اريد ان انقص من وزنى دون اللجوء لأدوية أو
03:20 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
أنا وزنى 125 كجم وطولى 167 سم اريد ان انقص من وزنى دون اللجوء لأدوية أو عمليات أريد نظام غذائى متوازن يساعدنى على التخسيس
براڤو جدا إن في إرادة ننزل بشكل طبيعي لإن دة الأفضل. محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي المناسب لاحتياجات جسمك والطريقة الأنسب لاستجابته واللي هنقدر معاه نوصل لهدفنا بشكل صحي ونقدر نحافظ عليه.