لم يتم العثور على نتائج البحث
سلام عليكم انا اعاني وزن ناقص واربد ان ازيد وزني وضعت برنامج لزيادة
03:17 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
سلام عليكم انا اعاني وزن ناقص واربد ان ازيد وزني وضعت برنامج لزيادة السعر الحرارية التي اتناولها ومن ظمن البرنامج وجبة حلويات ٢٠٠ غرام يوميا رايت ان الحلو يسبب مرض السكري هل تعتبر الكمية معقولة ولا ياثر على الجسم جزاكم لله خيرا
وعليكم السلام
لا احنا مش محتاجين ناكل سكريات لزيادة الوزن لاننا كدة هنسبب أضرار تانية لجسمنا، احنا محتاجين نعمل نظام غذائي متكامل حسب احتياج جسمنا من العناصر الغذائية وبالتدريج هنوصل لهدفنا بصحة.