لم يتم العثور على نتائج البحث
انا فتاه وزني ٥٠ كيلو جرام وطولي١٤٦ سم اريد انقاص وزني خلال شهر ١٣ كيلو
03:14 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
انا فتاه وزني ٥٠ كيلو جرام وطولي١٤٦ سم اريد انقاص وزني خلال شهر ١٣ كيلو جرام اعمل ايه واتمرن كام ساعه
محتاجين نحدد هل الهدف دة مناسب لجسمنا ولا لا الأول، وبعدين نعمل نظام غذائي مناسب لاحتياجات جسمنا ونظام رياضي يخدم هدفنا.