لم يتم العثور على نتائج البحث
طولي ١٥١ وزني ٦١ عمري ٢٦ الجنس انثى الرياضه ٢٠ دقيقه باليوم من مشي وتمارين
03:12 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
طولي ١٥١ وزني ٦١ عمري ٢٦ الجنس انثى الرياضه ٢٠ دقيقه باليوم من مشي وتمارين مختلفه اربع ايام بالاسبوع اريد نزول كل اسبوع واحد كيلو كم احتاج من سعره حراريه باليوم وممكن تفيديني بجدول غدائي
أهلا بيكي، السعرات بتختلف من شخص لآخر حسب احتياجات جسمه وعشان كدة بنحتاج تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام المناسب ليكي واللي هنقدر نستمر عليه بدون حرمان او ضغط ونوصل لهدفنا بالتدريج.