لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وزني 108وطولي 168هل اعمل تحليل غدة نخامية
07:47 م الجمعة 21 أغسطس 2020
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وزني 108وطولي 168هل اعمل تحليل غدة نخامية علشان وزني يرتفع سريعا واعاني من الاجهاد
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ممكن نعمل تحليل الغدة عشان نطمن او ناخد الأدوية المظبوطة ليها، وبعدها محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك واحتياجاته من العناصر الغذائية ويناسب هدفنا في نزول الوزن.