أنا لو أخدت برشام تخسيس لمده 6 أشهر أو عام والجسم تحسن وجيت وقفت العلاج
04:24 م الإثنين 08 يوليه 2019
أنا لو أخدت برشام تخسيس لمده 6 أشهر أو عام والجسم تحسن وجيت وقفت العلاج هل الجسم يرجع للأول مع العلم اسم البرشام ميريتال ولو في أدوية التخسيس أحسن منه نرجو الإفادة وماهو النظام الغذائي الأفضل
بشكل عام أدوية التخسيس أو برشام التخسيس والمكملات الغذائية ما هي إلا عوامل مساعدة للحفاظ علي الوزن المثالي .. الشيء الأساسي إللي يضمن إننا نحافظ على وزننا وجسمنا في وزن مثالي هو أننا نمشي على نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية المغذية لجسمنا وفي نفس الوقت يبقى في نشاط رياضي مع شرب كميات كافية من المياه.