دكتور ، كنت عملت in body وحابب اعمل نظام غذائي الطول ١٧٤ ووزن ٨٦ و BMI
10:30 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
دكتور ، كنت عملت in body وحابب اعمل نظام غذائي الطول ١٧٤ ووزن ٨٦ و BMI 28,2 TBF 27,4 TBW 50,7 BMR 1724
النظام الغذائي المتوازن مش بيتحدد بناءً على ال inbody بس..
بنحتاج نعمل تقييم كامل ليك ولحالتك الصحية وظروف يومك عشان يكون نظام مناسب وتقدر تستمر عليه وتلاقي نتيجة كويسة.