وزني ١٠٠ كيلو وطولي ١67 مش بعرف اعمل رياضه خالص ونفسي اخس
10:27 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يناسب حالتنا وهدفنا عشان ننزل في الوزن بالتدريج. وطبعا وجود المجهود البدني وممارسة الرياضة جزء مهم لازم نحاول على قد ما نقدر نلتزم بيه.