لم يتم العثور على نتائج البحث
وزنى كان 58 قبل ما أتجوز ولما جيت أتجوز بقى 54 أول يوم فيه نقصان وزن أنا
11:17 ص الثلاثاء 09 يوليو 2019
أنا وزنى كان 58 قبل ما أتجوز ولما جيت أتجوز بقى 54 أول يوم فيه نقصان وزن أنا دلوقتى متجوزة بقالي 4 سنين حملت من 3 سنين جالي فرط نشاط الغدة الدرقية خدت علاج لحد لما ولدت رجعت طبيعية ودلوقتي كل يوم فيه نزول في الون بردك خلفت تاني ولسه بردك بخس ودلوقتي وزني 45 وعملت كل تحليل دم وبول وبراز وغدة و جرثومة المعدة كل حاجة حلوة مع العلم قبل الجواز ما كنتش باكل ودلوقتى باكل وبنزل كتير أعمل إيه
محتاجة تقييم شامل ومراجعة مع طبيب الغدة عشان نقدر نعرف أسباب فقدان الوزن السريع مدام دي حاجة غير اعتيادية ومكنتش موجودة في الأول.