لم يتم العثور على نتائج البحث
انا فتاة عندي 18سنة ونص وانسة انا عندي كرش وعندي الفخذين برضوا تخين لو
12:09 ص الأحد 12 أبريل 2020
انا فتاة عندي 18سنة ونص وانسة انا عندي كرش وعندي الفخذين برضوا تخين لو سمحت ي دكتور انا عايزة نظام غذائي يساعدني في انزالهم
زيادة اي منطقة في الجسم بيدل على تراكم الدهون وزيادة نسبة السكريات والنشويات البسيطة في اكلنا. محتاجين نعمل نظام غذائي فيه كل العناصر الغذائية الصحية اللي محتاجها جسمنا وفي نفس الوقت تساعدنا ننزل في الوزن ونحافظ عليه وطبعا مع المحافظة على الحركة والنشاط البدني.