لم يتم العثور على نتائج البحث
وزنى اكثر من 60 كيلو و قصيرة طولى و اعانى من القولون العصبي و ارتفاع ضغط
02:20 ص السبت 13 يونيو 2020
وزنى اكثر من 60 كيلو و قصيرة طولى و اعانى من القولون العصبي و ارتفاع ضغط الدم اريد نظام غذائي سليم و صحي و سهل للتخسيس بسرعة
محتاجين نعمل تقييم لحالتك الأول عشان نقدر نحدد النظام الانسب لجسمك وحالتك الصحية، وتقدري تستمري عليه ونوصل للوزن اللي احنا عايزينه