لم يتم العثور على نتائج البحث
انا حاولت اخس بس تعبت خالص وعندي صداع وعوزه اخس اعمل ايه
02:24 ص السبت 13 يونيو 2020
مش لازم عشان نخس نتبع نظام قاسي جدا ونقلل في الاكل لدرجة الجوع والصداع، لازم ناخد كل احتياجات جسمنا من العناصر الغذائية ضمن اطار نظام محسوب يساعدنا ننزل في الوزن واحنا مرتاحين وبصحة جيدة