لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني 70 وعومري بس 14 وطولي 170اريد ان اصبح رشيقة
02:29 ص السبت 13 يونيو 2020
محتاجين ناخد كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمنا في المرحلة دي وناكل أكل صحي أكتر ونبطل الفاست فود والحلويات كتير، ونعمل نظام غذائي متوازن وكمان نحافظ على الرياضة