لم يتم العثور على نتائج البحث
عايزة أعرف إزاي ممكن ازود طولي انا عندي 18 سنة وطولي145سم وهل في حقن ممكن
02:35 ص السبت 13 يونيو 2020
عايزة أعرف إزاي ممكن ازود طولي انا عندي 18 سنة وطولي145سم وهل في حقن ممكن تزود طولي?!
دي بتكون جينات وراثية مفيش في التغذية اي دخل فيها، لن نقدر نلعب رياضة وتمارين الاستريتسنج ممكن تساهم شوية في زيادة الطول