لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عمرة 14 طولى160سم وزنى54 و اريد ان اعرف ما هو الوزن المناسب لى و كيفيه
02:36 ص السبت 13 يونيو 2020
انا عمرة 14 طولى160سم وزنى54 و اريد ان اعرف ما هو الوزن المناسب لى و كيفيه انقاص وزنى
الوزن المناسب هو الوزن اللي بتمتع معاه بكامل الصحة والرشاقة حتى لو ازيد من المثالي بحاجة بسيطة.
وعشان ننزل في الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لجسمك واحتياجاته ويساعدنا نوصل لهدفنا وللوزن اللي عايزينه.