لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم أريد إستشارة حول البرنامج المناسب للأكل و الأطعمة المسموح
01:58 ص السبت 13 يونيو 2020
السلام عليكم أريد إستشارة حول البرنامج المناسب للأكل و الأطعمة المسموح بها لصنع عضلات المعدة و الظهر و الخصر مع العلم انني شخص لا يتعدى وزنه 50 كلغ وشكرا
البرنامج المناسب للأكل بيختلف من شخص لآخر حسب احتياجات جسمه والهدف اللي عايز يوصله، وعشان كدة لازم يكون في تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدد الأنسب واللي هنوصل معاه للهدف اللي عايزينه.