لم يتم العثور على نتائج البحث
أنا وزني 85 وعايزة اخس بعمل رياضة كل يوم لمدة ساعة منعت العشاء عملت حاجات
01:52 ص السبت 13 يونيو 2020
أنا وزني 85 وعايزة اخس بعمل رياضة كل يوم لمدة ساعة منعت العشاء عملت حاجات كتير وبرضواء مفيش جديد اعمل اية
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك واحتياجاته والطريقة الأنسب لاستجابته، مش الفكرة باننا نمنع ونقلل وجباتنا قد ما نعمل نظام مناسب لينا ومتفصل مخصوص على جسمنا عشان نلاقي النتيجة اللي احنا عايزنها