نا وزني 89 وطولي وعايز اعرف احتاج سعرات حراريه قد اي؟ واكلات للتخسيس والعب
10:57 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
نا وزني 89 وطولي وعايز اعرف احتاج سعرات حراريه قد اي؟ واكلات للتخسيس والعب حديد ولا تخسيس ولا الاتنين180
كل دة بيتحدد بعد تقييم كامل لحالتك لانه بيختلف من شخص لآخر بناءً على اعتبارات كتير.