طولي 182ثم وزني 70كج سني 17 سنة محتاج جدول تغزية لذيادة الوزن
05:54 م السبت 08 أغسطس 2020
عشان نزيد بطريقة صحية بنحتاج نعمل تقييم كامل لحالتك ونحدد النظام الانسب ليكي ولاحتياجات جسمك عشان نزيد بالتدريج ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنكتسبه