انا وزني 75 طولي 160 عمر 28 سنه عايز اخس ممكن طريقة للدايت واي المفروض
10:55 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
انا وزني 75 طولي 160 عمر 28 سنه عايز اخس ممكن طريقة للدايت واي المفروض أكله وهل لبن خالي الدسم ب 2 معلقه سكر و 4 حبيات سكر دايت مع 2 معلقه كاكاو كرونا غلط ولا اي يا دكتور الرغيف المصري 1 جنيه كام سعر حراري وشكرا لحضرتك مقدما
اللبن ناخده كامل الدسم مفيش مشكلة طالما محسوب من سعرات يومنا، السكر نستبدل بسكر استيفيا فقط لانه افضل نوع وآمن على صحتنا.
وبالنسبة للنظام الغذائي فمحتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدده ويكون مناسب ونقدر نستمر عليه ونوصل للوزن اللي عايزينه.