السلام عليكم انا عمري ١٧ سنة ووزني ٩٥ وطولي ١٨٥ كيف اعمل جدول او نظام غذائي
06:07 م السبت 08 أغسطس 2020
السلام عليكم انا عمري ١٧ سنة ووزني ٩٥ وطولي ١٨٥ كيف اعمل جدول او نظام غذائي لنفسي ؟ اريد ان اصل الى ٨٠
وعليكم السلام.. يفضل اللي يعمل الجدول الغذائي هو المتخصص بعد عمل تقييم كامل لحالتك وجسمك عشان نقدر نستمر عليه ونلاقي النتيجة اللي عايزنها بالتدريج ونحافظ عليها.